خودت بگو چرا؟؟؟

خودت بگو چرا؟؟؟

نظر بدهيد

وبااین حرف معنی واقعی زندگی رودوباره حس کنم.که بفهمم مفهوم نفس کشیدن رو

که پایان بدم به اینهمه دلتنگی وعذاب...

توایین چندوقتی که ازت جدابودم ثانیه به ثانیه مشغول روبه راه کردن اوضاع برای برگشتن دوباره تو به زندگیم بودم

پیش خودم خیال میکردم توهم مثل منی...

فکرمیکردم وقتی بعداینهمه مدت باهات روبه روشم توهم مثل من

بیتاب باشی.مشتاق باشی منتظرم باشی

ولی...

همه ایناخیالی بش نبود...واقعیت چیزدیگه ای بود

تلختراززهر جوری که حتی حاضربه چشیدن طعمش برای اطمینان هم که شده نبودم

حاضربودم بمیرم وتلخیش روحس نکنم

نمیدونی چه زجری دارم میکشم...نمیدونی چه دردی رودارم تحمل میکنم...

نمیفهمی ذره ذره دارم اب میشم. روبه زوال میرم

بی معرفتــــــــ چطورتونستی ازم بگذری؟؟؟؟

به چه قیمتی؟؟؟؟فکرکردی کسی جای من رو میتونه برات بگیره؟؟؟

باورکن مرگ روبه فهمیدن واقعیت ترجیح میدادم

کاش اونشب لعنتی لال میشدم کور میشدم کرمیشدم

کاش هیچوقت به امیر زنگ نمیزدم تااون مجبورنشه واقعیت روبهم بگه

کاش امیربهم جواب نمیداد...

یااینکه واقعیت چیز دیگه ای بود... ولی همه اینا فقط ای کاش هستن واز دنیای واقعی دور

نمیدونی وقتی فهمیدم چه حسی پیداکردم...

بالاخره تونستم بفهمم مرگ یعنی چی!

که آدمها بعدمرگشون چه حالی دارن چه حسی دارن

آره من همون شبی که فهمیدم شناسنامه ات دیگه سفید نیست مردم

وایـــــــــــــــــــــــ

همون شبی که فهمیدم خیلی راحت چشمت رو رومنوخاطراتمون بستی تواین مدت فکرمیکردم

فکرت احساست جسمت روحت متعلق به منه

چندوقت تنهات گذاشتم تا شرایط رو درست کنی تا به خودت بیای

همه بهم میگفتن دیگه برنمیگردهرهاش کن خودش رو خاطراتش رو بذاربره ولی من

توروی همشونوایستادم به همشون تودهنی زدمبهشون گفتم:فکرکردید الکی شده زندگیم؟؟؟الکی بهش میگم دنیای من؟؟

گفتم:فکرمیکنید حاضره ازمن بگذره؟

نخیرم برمیگرده وبه همتون عشقی رو که به من داره ثابت میکنه

ولی...

الان بایدبهشون چی بگم؟؟هنوزم باید روحرفایی که بهشون زدم ایستادگی کنم؟؟

بگم عشقش روثابت کرد ولی به یکی دیگه؟؟؟؟

لعنتـــــــــــــــی وقتی من دلتنگت بودم توکجابودی؟؟؟دلتنگیاتوباکی قسمت میکردی؟؟؟

من حتی تواین مدت نتونستم ثانیه ای به کس دیگه ای فکرکنم

اجازه ی حضور هیچکسی روتوزندگیم ندادم پیش خودم میگفتم درسته خودش نیست ولی یادوخاطراتش هست

پس

حتی حق خیانت به خاطراتش روهم ندارم

1سوال فقط بهم بگو یعنی ارزششوداشت؟؟؟؟؟

من ازسردلتنگی شباعروسکای که بهم هدیه داده بودی رو بغل میکردموبااشک میخوابیدم

غافل ازاینکه تو توآغوش معشوقه ات مشغول عشق بازیی وحتی اسم منوهم به خاطرنمیاری ببینم اونم مثل منه؟

مثل من وقتی پیشش هستی آرامش میگیری؟؟؟

یادته وقتی میومدی پیشم سکوت میکردیوچشماتوآروم میبستی؟؟؟هروقت بهت میگفتم چیشده

بهم میگفتی هیس!!!

بهم میگفتی چراهروقت میام پیشت انقدرآروم میشم چرا انقدربرام آرامشبخشی یادت میادیانه؟؟؟

آغوش ودستای اونم مثل من برات مرهم درده یانه؟؟؟

بی انصاف نگوآره چون جفتمون میدونیم دروغه.مگه میشه ایناازیادت رفته باشه؟؟؟

یعنی الان توکجایی؟پیش اونی؟

هه هه منی که حتی اجازه  نمیدادم کسی به خاطراتت نزدیک شه چطوردارم درباره نزدیکی ورابطه ی تو بایکی دیگه حرف میزنم؟؟؟؟

 


نظرات شما عزیزان:

hosein
ساعت20:59---4 فروردين 1392
سلام

وبلاگتو دیدم

مطالبش خیلی قشنگه

من وبلاگت را تو وبلاگم قرار دادم اگر دوست داشتی وبلاگ من را هم تو وبلاگت قرار بده
www.hoseinghasemi.loxblog.com


سایه
ساعت20:04---3 فروردين 1392
واقعا نمی دونم چی بگم فقط ادامه بده امید وارم موفق باشی

منِ او
ساعت14:57---3 فروردين 1392
سلام دوست عزیز....
نمیدونم چی بگم.... بگم زیبا بود؟؟؟ مگه درد آدما زیبایی داره؟
فقط همین که منتظر بقیه شم....
فکر نکن تنهایی ما یجورایی هم دردیم.
دنیای بد و نامردی شده... آدما عوض شدن


ساعت14:42---3 فروردين 1392
سلام خوبی خسته نباشی وبلاگ خوبی داری .
منم وضعیت مثل تو دارم من یک سال تمام بخاطر کسی که دوستش دارم زنجر کشیدم تا دلش بدست اورم حالا هم که بدستش اوردم میدنی بهم گفت چی: گفت مرا فراموش کن من تو رو نمیخوام . وقتی این حرف زد باور کن مردم .حالا هم رفته:من ماندم با خاطراتش کاش منم مرده بودم اما این حرف را نمیشنویدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط k:f, در تاريخ شنبه 3 فروردين 1392برچسب:رمان عاشقانه,دلنوشته های من,عاشقانه های من برای تو,زندگی من,عشق من برای تو,عاشقانه,داستان واقعی,,, بازدید : مرتبه


هـر ڪَسـے رآ مے تـوآنِستمـ دوسـت بـِدآرم اگـر ... دوست داشتـَטּ رآ ، از "تـو" شُـروع نمـے ڪردَمـ ............................................... ωــرωــــوزنـــــے اگـــر مـــرا مـــیخواωــت. . . زمــــــــین و زمـاטּ را بــه هم میـــــــבوخـتــґ ............................................... حـرف ِ تـو ڪـه مـے شوܒ... مـטּ ، چـقـܒر טּاشـیـاטּـه ! ادّعایے بـے تـفاوتــے مـے ڪــטּم ! ...............................................
پروفایل مدیر وبلاگ

    جاي كد نظر سنجي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 21964
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مکث تمپ

قالب هاي رايگان وبلاگ

قالب هاي بلاگفا

قالب هاي ميهن بلاگ

قالب هاي پرشين بلاگ

قالب هاي بلاگ اسکاي

قالب هاي ديتالايف

پوسته هاي وردپرس